Människor i dagens samhälle!

Nu blir jag fan förbannad på allt jävla löst folk som hänger på stan. Det stinker sprit / piss / bajs lång väg innan man ens har passerat dom. Dom skriker och gapar svordomar som småbarn snappar upp.

Idag när jag var påväg hem ifrån stan så ska jag gå ut ifrån 9:an (galleria i Gävle). Precis utanför dörrarna står det en gubbe och pissar med byxorna nere vid knäna. Ska även tilläggas att han inte står bredvid ingången utan han står precis utanför dörrarna. Flytta på dig! 

Lika så blir jag väldigt irriterad på folk som inte håller upp dörrarna för människor med barnvagn, rullator, kryckor, rullstolar m.m. Hur svårt ska det vara? Var mänsklig och håll upp dörren, snart är det du som behöver hjälp. 

Väx upp! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0