Idér till helgen

Äntligen så är det fredag. En riktigt mys helg väntar med min lilla familj.
Detta är den första helgen på länge som vi inte har något planerat alls, känns toppen. 
Sambon började jobba 6 imorse, så hoppas att han ändå kommer hem i skaplig tid. Vilket han inte ha gjort någon dag alls den här veckan. I måndags så jobbade han över 5.5 timme. Känns som om man inte har sett honom någonting denna vecka. Så det ska bli väldigt skönt med helg så man kan få träffa honom. 
 
Jag och skruttan ska ta en vända på stan idag (vilket får bli en snabbis då vi har närmare -20 här idag).
Haft en underbar natt iaf, visst hon sover oftast hela nätter. Men inatt var den gudomlig. Både hon och jag slockna igår vid halv elva och sov till halv nio idag - fantastikt. 
Har nog aldrig kännt mig så utvilad som ja gör idag, på väldigt länge. Nu håller vi på att mysa i soffan och kollar på Aristocats på Dreamfilm. En helt fantastisk film. Varför görs inga såna filmer idag? Jag menar filmer som Lejonkungen, Aristocats, Pocahontas, Robin Hood, Skönheten och Odjuret. Det är klassiker, riktigt bra filmer om man jämför med det som görs idag. Visst, vissa filmer som gjorts idag är bra som Hitta Nemo, Frozen m.m.
 
Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och titta klart på filmen med skruttan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0