Helgen i ord

Helgen spenderades med sambons familj, dock i fredags var vi bara hemma och tog det lugnt kollade på fångarna på fortet och bara myste på. I lördags så var vi på köpis en snabbis med sambons ena bror och var och handlade. Efter det så var vi till sambons andra bror med tjej på middag - tacos. Så var där en helkväll och spelade Plump. Igår var vi till Tierp skulle egentligen vara ute och ta kort på Jullan och sambon tillsammans, men jag hitta inget perfekt ställe. Såå det blev inge kort. En annan dag, får vi hoppas på. 
 
Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra, är sugen på promenad så eventuelllt blir det en promenad i Boulongern . .Är även sugen på en fika på stan, så jag vi får se hur mycket vi hinner med. Vi har inget alls planerat denna vecka jag och skruttan så en fika hinner vi nog med en annan dag i veckan också. Jag ska även se till att boka ett möte med Nordea banken här i stan också, så vi får se om vi får något lånelöfte så vi kan kolla in olika hus. 
 
 
 
 
 
Linnea, blivande mamma
2016-01-18 @ 12:18:05
URL: http://linneaulrika.blogg.se

Hej, fin blogg!
Väntar en pojke i slutet av mars. Första barnet. Så mycket nytt och spännande händer. Jätte kul att följa och läsa om andra som är gravida eller precis har fått barn.
Jag skriver lite om inredning och design men just nu också mycket om inspiration til lillen och tankar kring graviditeten. Feedback och tankar tillbaka uppskattas starkt. Alltid kul att dela med någon som är i samma spännande period i livet.

Svar: Hej. Tack så mycket. Åh, så spännande. Ja, det är så mycket som nytt och spännande saker som händer både när man väntar och när man fött barn. Hoppas det går bra för dig fram tills du föder, samt efter födelsen.
Sara mj Olsson

Ida Nilsson
2016-01-18 @ 14:40:25
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Åh så roligt att börja titta på hus, jag kom ihåg den känslan. Så spännande!

Svar: Ja, verkligen. så himla spännande är det :)
Sara mj Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0