Den 8:e mars 2015

Det var den dagen som förändrade mitt liv totalt. Det var den dagen jag testade mig för gravidtet och det var posititvt. 
Jag satt då i soffan tillsammans med min sambo innan jag gick in på badrummet för att göra testet. och kollade på tv där det visades vasaloppet. Tog mig i kragen och gjorde testet gick ut tillbaka igen till soffan och inväntade svaret som skulle bara ta någon sekund, Men det var bland den längsta väntan som jag gjort i mitt liv. Att få reda på om jag skulle bli mamma eller inte. Sekunderna gick och gick, och jag kollade flera gånger på stickan om den var ''färdig'' eller inte. Tillslut så var den ''färdig'' och det stod +3 på stickan. Jag var gravid. 
 
Både jag och min sambo vart givietvis super glada. Äntligen så skulle vi bli en liten familj.Och vi vart beräknade den 20:e november 2015. Under hela min graviditet så har allt gått jätte bra. Har haft en väldigt lätt graviditet. Inge illamående alls, fick forlossning ifrån v.32 och det var inte mycket alls. 
 
Men vårat mirakel skulle komma till oss den 20:e november som sagt, men hon var inte riktigt redo att komma då. Fredagen den 27:e november tittade hon ut klockan 12.17 efter 2 timmars förlossning. Äntligen var vi våran familj. 
 
 
 
Iza
2016-01-10 @ 17:54:29
URL: http://izahannaelin.se

Åh va mysigt!!☺️

Svar: Ja det var det verkligen :)
Sara mj Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0